Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 13:42 - Къде е батко?
Автор: cerealboxx Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3071 Коментари: 10 Гласове:
0



Не знам защо хората смятат, че когато някой учи психология, той определено е хванал Господ за шлифера, разсъблякъл го е и е видял оголените механизми на света. Честно казано да си в ролята на психолог е много неизгодно, защото хем се предполага, че можеш да разбираш всички останали и да ги съветваш, хем ти се отрича всякакво право на емоция.
Затова и в момента се чувствам толкова безпомощна - навсякъде около мен има хора кой от кой с по-големи проблеми, а се очаква от мен да извадя магическата пръчка и да закърпвам разпокъсаните им души. И дори и идеята да съм в ролята на Ийсус (избрах си артистичен псевдоним Хесуса) да е блазнеща, нито мога да лекувам докосвайки, нито имам Бог зад гърба си.
В този ред на мисли много се чудех каква ще е моята божествена подкрепа в света, след като се предполага, че ще помагам на обществото с безграничните си психологически сили на любовта и реших, че моят бекъп ще е Божествената вагина (така и така има око, защо да си няма и вагина). Явно моята Божествена вагина е в сух период, тъй като далеч не ми помага, а ми струпва семейни и несемейни проблеми на главата един подир друг. Някак си ми идва нанагорно да се грижа за сестра с булимия, която тежи на половината на моите килограми, а се чувства дебела и с майка, страдаща от агорофобия, която в настоящия момент е в неизвестност. Божествена вагино, дай ми провидение как да се оправя в такава ситуация!
Ако някой е по-близък на Божествената вагина, може и той да даде някой и друг съвет - не отказвам, щото честно казано вече ми идва да се отказвам.


Тагове:   батко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kiro - Аз
30.11.2007 13:50
Мога да поговоря с божествената ти вагина. Мисля, че ще успея да убия твоя демон и да те освободя от проклятието. Твой Рицар, Дон КИРОт
цитирай
2. cerealboxx - Тя ме е моя
30.11.2007 14:30
Така че пътя трябва сам да го откриеш - говори с нея от мое име просто ;).
цитирай
3. kiro - Тръгвам
30.11.2007 17:09
... опс...
някакви идеи къде се намира?
цитирай
4. kanela - *sigh* poor you =/
01.12.2007 00:44
имам мнение по ?оса за семейните ти неволи, но предпочтам да ти го кажа лично ...примерно утр вечер :)

i miss ya {}
цитирай
5. kiro - получи се объркване
01.12.2007 03:23
кой точно вече е със семейните проблеми
цитирай
6. kiro - опс
01.12.2007 03:25
май схванах... последен... става дума за женски неща, а не за мъже... излизам :)
цитирай
7. cerealboxx - Да
01.12.2007 08:58
всъщност въобще не бях се замислила, че заглавието и текстът могат да са двусмислени от гледната точка на мъж, ама карай.

Канелче, до днеска :).
цитирай
8. vpetkov - не по темата..
01.12.2007 12:57
този блог стана като елитно издание, което излиза от време на време, тайно и само най-просветените имат достъп до него.. блога ти е в reader-а ми от както го има.. и винаги с голямо любопитство надниквам какво има в личната страница на 'божествената ти вагина'
дано проблемите се решат.. иначе защо щеше да има проблеми, ако нямаше решения..
цитирай
9. cerealboxx - Всъщност
01.12.2007 15:07
пиша, когато имам муза, не си стискам мислите. Тъпото е, че тамън измисля нещо някъде и докато се прибера в нас да го напиша, то звучи тъпо и ме дразни.
цитирай
10. vpetkov - пак по добре
01.12.2007 15:15
аз просто го забравям.. затова сега ходя с една тетрадка в джоба.. ако случайно измисля нещо.. а пък като сподели човек мисъл, колкото и малоумна да е, пак се облекчава.. такива сме си, клюкари по природа..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cerealboxx
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153513
Постинги: 38
Коментари: 151
Гласове: 140
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол