Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 15:08 - На златния скункс му смърди златното подопашие!
Автор: cerealboxx Категория: Забавление   
Прочетен: 3547 Коментари: 14 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Принципно харесвам да има еклектика в едно шоу предаване, но нещо при "Господари на ефира" не се получава. Някак не ми се вързва хубавия хумор от телевизионните ситуации с морализаторската журналистическа рубрика. Честно казано, предпочитам да си седна, да се похиля на чуждите грешки, като всеки друг уважаващ себе си българин и после да се чувствам много доволна как на мен не са ми се случили такива излагащи неща. Разследващата журналистика я предпочитам в друг час, в друго предаване и без морализаторски текстове и фалшив смях като фон.

Всъщност дори разследванията не биха ме дразнили чак толкова, ако го нямаше тъй нареченият "Златен скункс". Дорастнала съм до момента, в който правя разлика между морално и неморално, нямам нужда от   рамо при преценката.  Не виждам защо трябва да се дава скункс на Гарелов - все едно не му стига, че са го уволнили. Че се и възмущават, че не си приема скункса.
Да не говорим за номинациите за златен скункс на годината - как може да се сравняват толкова несравними неща? Педофилът Владимир Кузов е на едно от последните места - що за смях? Откога стана по-приемливо да се възползваш от малки деца и да точиш пари от държавата, отколкото да вкараш автогол или да си оставиш чантата на инвалидната количка на някаква жена? Такъв тип манипулиране на общественото мнение води до мизогинизъм и до размиване на моралните представи на българина. Щом от "Господари на ефира" претендират за отговорност от страна на другите, нека самите те бъдат достатъчно отговорни и да не сравняват несравними неща само и само да запълнят 5-10 минути ефир.
И някой може да каже, че все пак хората са гласували и господарите нищо не са виновни за резултатите. Кой определя номинациите?

Ако толкова нямат с какво да запълнят ефирното време, да правят като германците - те взимат смешни моменти от американски телевизии, превеждат ги и всичко им е точно. Няма драма, няма морал - само смях.


Тагове:   МУ,


Гласувай:
0



1. estrella - Какво е
13.03.2007 15:14
мизогинизъм?

Иначе съм съгласна:)
цитирай
2. cerealboxx - Омраза към жени ;). Пра'им се на к...
13.03.2007 15:27
Омраза към жени ;). Пра'им се на културна :).
цитирай
3. tera - съгласна съм с теб
13.03.2007 15:38
и мен ме дразнят Мавриков и оня другия, дето ми е толкоз безинтересен,че не му помня даже името. Освен това в "Господарите..." са досадни и тези n-на брой повторения на гафовете все едно сме малоумни и не можем да зацепим от 1-2 пъти, при това със смях зад кадър, за да не се чудим "кво да праим".
Ама този "мизогинизъм" отде го изрови и какво общо има с цялата работа не ми стана много ясно? :)
цитирай
4. copycat - ---
13.03.2007 15:43
E-e-e виж как си сега, забрави да споменеш така наречените им "репортери". Според мене трябва да им се кръсти рубриката "От па да не", ще изразява верно хем водещите, хем участниците.

А за г-н Кузов, въпреки че е от Атака, преди да го обявявам за педофил, ще изчакам съда да реши. На телевизии, чиято практика е да си "купува свидетели" (видяхме го вече два пъти) ми е трудно да вярвам.
цитирай
5. cerealboxx - Не може единствената жена в клас...
13.03.2007 15:56
Не може единствената жена в класацията за "Златен скункс" да спечели и то с такова мижаво провинение на фона на другите - това имах предвид под мизогинизъм. Може и да не е съвсем уместно, но така го почувствах :).
Дали Кузов е педофил - не знам, но в ролята си на "лауреат" на "златен скункс" той е педофил.
цитирай
6. copycat - ---
13.03.2007 16:11
Избягвай все пак ненужни квалификации, остави ги на долнопробни журналисти. Виж какви умни думи знаеш, тях ги ползвай.

Абе не знам, ама тия хора не бяха ли номинирани и миналата година? Пък и всички са получи вече "наградата", сега какво дават - баш златен скункс ли?
цитирай
7. sis - нещо се сдуха това предаване
13.03.2007 16:49
преди даваха по едно разследване, а сега...по две. ...., то пък и едни разследвания.....
цитирай
8. cerealboxx - Това хипер-дупер златен скункс - т. ...
13.03.2007 17:14
Това хипер-дупер златен скункс - т.е. за най-възмутителното нещо, случило се през 2006.

цитирай
9. анонимен - Да, репортерите им са пълни отрепки ...
18.03.2007 11:09
Да, репортерите им са пълни отрепки и нещастници, явно не са за този занаят...
цитирай
10. arnette - Guu
20.03.2007 10:59
Пренасям се в една паралелна реалност, в която "явлението" "Господари на ефира" е докарало корективната си мисия до почти успешен завършек, което, тъжно, но факт, води до собственото му унищожение. Няма "матриал", "матриал" няяяма. За това се повтаря едно мизерно гафче от 5 до 7 пъти според моето скромно мнение.
Честно казано, силно съм убедена, че всичко що иде от Маги Халваджиян за нищо не става.
Талантът да хванеш един готов успешен формат и да го боядисаш в лайна до неузнаваемост е запазена марка на семейството. Стайлинг "уменията" на жена му не бих мога да си обясня инак.
цитирай
11. cerealboxx - На Халваджиян ми харесваше &quo...
20.03.2007 11:51
На Халваджиян ми харесваше "Сладко отмъщение" - някои от епизодите. "Господарите" също ми харесваха отначало, защото бяха нови и бяха забавни. Сега просто ме дразнят. Като няма матриал, да вземат да си намалят броя на предаванията - по немската има същото нещо, дават го веднъж в седмицата и не ме дразни ни най-малко.
Колкото до стайлингите на жена му - 'ич не отбирам от стайлинг, знам само, че адреналинките са добре съблечени :).
цитирай
12. arnette - Мани ги тия баби яги
20.03.2007 19:04
Едно време какво причиняваше на Гала в "На кафе
"......
цитирай
13. cerealboxx - Аз имам спомен...
20.03.2007 19:25
как Гала носеше някакво саари - тогава разбрах що е то "саари". Не бих облякла :).
цитирай
14. zari - Нямат средства
25.03.2007 08:36
за по-голям екип и запълват времето с повторения, повторения, а от тях 1-2 най-много попадения...изтъркано някакси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cerealboxx
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153509
Постинги: 38
Коментари: 151
Гласове: 140
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол